Dream


→ Thankyou :>

Saturday, 28 July 2012 @ 10:54 | 0 Dreamer


ASSALAMUALAIKUM
Semalam , saye cerite kat mak saye yg mase kat asrama hari ke 4 puase teringinnn sgt2 nak makan laksa :>
Tapi kat bazar kat sekolah saye tkde jual , soo makan jelah ape yg ade .
Lepastu tadi , lepas bgun tidur , mak suruh cpat2 siap nak pergi beli bju raye , . Dlm pukul 3 tu blek lah rumah balik , pastu mak tibe je suruh keluarkan ikan letak kat sinki , sooo buat je lah.
Lps tu mak ckp mak nak g kluar jap nak beli brang2 :> Saye pon okay je lah kn :p
Pastu mak balik n terus g masak sbb dh lambat dah . Pastu mse tgh tgok tv ttbe je bau something , hmmmmmmmmmmmm bau laksaa!! Saye cpt2 lah g dapur n tanye mak msk pe harini ??
And mak sy ckp makan laksa laaaaaaaa.
Waaaaaaaaaaa dalam hti gembire gile dpt mkn laksaa. hehe . excited nak berbuke :)
Akhirnye dpt jugak dpt makn laksaa. hm yummy22.
TY MOM 



Older Post
Disclaimer




Hello,thanks visit :)dont make taik here thanks! :3
[ twitter ]

HomeAboutStuffThem

Footprints

Paste your cbox code here , maxsimum width 240 .

Credits


Template : Adam Zailani
Header : Aien Minhoo
Others : ΔΔΔΔ